Wednesday, January 12, 2011

Kompilasi 2010 - bahagian 2

Lamanya nak siapkan bahagian 2 ni, padahal bukan mengarang pun. Takpelah yang penting aku siapkan jugak walaupun macam kura-kura. Entri ni aku mula dengan gambar pergi MotoGP. Aku bukanlah kaki motor tapi kalau hari-hari kena sumbat dengan cerita pasal Rossi, tempias tu kena la sikit. Tengok gambar jom.

MotoGP
Ijam & Muiz - tak dapat Rossi betul, gambar pun jadi la.

Semangatnya tayang helmet

Sebelum tengok race, kena amik gambar *senyum*

Port baik kalau nak tengok motor terbabas..hikhik

Macam khusyuk tapi race tak start lagi

Aik..sudah penuh. Tadi kosong jerk.

Dah start, fokus.. fokus.

Tah mana Rossi pun aku tak tau..snap je lah.

Tamat sudah pasal GP. Takde gambar balik sebab sesak sangat.
Next.

Harijadi Abah
14.10.2010
Takde kek, potong pizza ye bah :)

Carbonara sosej - saya buat,saya buat..perlu ke bagitau banyak kali?
Perlu..haha.
Hoih..bertingkat, berapa orang makan daa..

Sedap gak tapi tak ingat nama. Tau makan je.

Semuanya creamy... untuk mempercepatkan tumbesaran lemak
Lepas makan kita main Juta Ria dengan rianya!!...burrpp

Fuyooo..banyaknya duit tipu-tipu

Yang lain kekenyangan...sebab tu muka kitorang je

Best jugak aktiviti macam ni...enjoy

Yang penting aku menang! Hahaha...mari ketawa besar sebab dapat duit tipu-tipu.
Cukuplah tu berangan..bukan duit betul pun. Next story please..hehe


Cuti-cuti Melaka
Ni namanya cuti spontan, tak plan tak apa tetiba ajak aku pergi Melaka.
Memang perangai la Ijam ni.


Dinner kat Umbai. Bagi aku biasa je, lagi best makan kat Bagan Lalang
Sebab biasa je, maka takde gambar.


Cerianya kanak-kanak Ribena ni dapat tengok beca.
Bila Ijam nak ajak naik ni?


Tak dapat beca, kapal pun jadi la :(
Hari kedua - eh..askar Jepun ke laki aku tu?

Rasanya laki aku, askar Jepun tak jakun tengok meriam..hehe

Kubu A'Famosa...penat sungguh mendaki..pheeww

Askar Jepun ni ada balik? Musykil betul.

Tengok bekas kubu la tu.

Poyo la Ijam ni.

Hoh! Ni lagi poyo...ayoyo

Yahoooo...dapat naik beca. Dikayuh suami..
'Abang beca, abang beca di tengah jalan'...sambung sendiri


Macam promo pelancongan pulak

Pedang pulak...sah Jepun celup (^_*)

Okey, tamat entri pergi Melaka maka tamat bahagian 2.
Ada satu lagi entri. Nanti la.

No comments: